Το X (Twitter) αναζητά ειδικό στις δημόσιες σχέσεις για να βελτιώσει την εικόνα του
Ο επικοινωνιολόγος θα συνεργάζεται στενά με τη διευθύνουσα σύμβουλο, η οποία προσπαθεί να βελτιώσει το διαφημιστικό κομμάτι της εταιρείας.
Πλέον χρειάζεται επειγόντως βοήθεια: το Twitter αναζητά, σύμφωνα με το Business Insider, έναν γκουρού των δημοσίων σχέσεων για να βελτιώσει την εικόνα του.
Από τότε που ο Έλον Μασκ αγόρασε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter, (που στη συνέχεια βάφτισε Χ) οι σχέσεις του social media με τους διαφημιστές, αλλά και τους δημοσιογράφους πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες του Business Insider, που επικαλείται πηγές που συμμετέχουν στις σχετικές συζητήσεις, το Twitter αναζητά κάποιον γκουρού της επικοινωνίας ώστε να το βοηθήσει να βελτιώσει τις σχέσεις του με τους δημοσιογράφους.
Ένας επαγγελματίας με τον οποίο επικοινώνησε η αρμόδια ομάδα είπε ότι η εταιρεία αναζητεί κάποιον που θα καταφέρει να βελτιώσει τη δημόσια εικόνας της.
Η συγκεκριμένη θέση είναι κενή από τότε που ο Dave Heinzinger εγκατέλειψε το πόστο του ως υπεύθυνος στρατηγικής για τα ΜΜΕ στις αρχές της χρονιάς. Ο νέος επικοινωνιολόγος που θα προσληφθεί θα συνεργάζεται στενά με τη διευθύνουσα σύμβουλο, Linda Yaccarino, η οποία προσπαθεί να βελτιώσει το διαφημιστικό κομμάτι της εταιρείας.
Η μαζική φυγή διαφημιστών και τα πυρά του Μασκ
Υπενθυμίζεται ότι το Twitter βίωσε μία μαζική φυγή διαφημιστών από τη στιγμή που ανέλαβε τα ηνία ο Έλον Μασκ τον Οκτώβριο του 2022, παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται κάποια σημάδια ανάκαμψης των διαφημιστικών του εσόδων.
Το 2023, ο Μασκ εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση προς τους διαφημιζόμενους, λέγοντας σε όσους είχαν αποχωρήσει από την πλατφόρμα «να πάνε να γ@@@ν». Και ταυτόχρονα το Twitter μηνύει κάποιους διαφημιστές, κατηγορώντας τους για συνωμοσία ώστε να μποϊκοτάρουν την πλατφόρμα σε παράβαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. Η υπόθεση είναι ακόμα στα δικαστήρια.
Όσον αφορά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ο Μασκ έχει κατά καιρούς εξαπολύσει ονομαστικές επιθέσεις κατά δημοσιογράφων στην πλατφόρμα του.
Το Twitter έχει επίσης κατηγορηθεί ότι έχει χαλαρώσει τους κανόνες περιεχομένου, καθώς και την πιστοποίηση των λογαριασμών, ενώ έχει επαναφέρει και κάποιους λογαριασμούς αμφιλεγόμενων προσώπων που είχαν απαγορευτεί,
Επιπλέον, ο Μασκ χρησιμοποίησε την πλατφόρμα για την προώθηση της προεκλογικής εκστρατείας του Τραμπ και του μηνύματος του «να ξαναγίνει η Αμερική σπουδαία ξανά», δημιουργώντας βέβαια διχασμό μεταξύ των χρηστών. Τον περασμένο Μάρτιο, ο Μασκ ανακοίνωσε ότι η νεοφυής επιχείρησή του, xAI, εξαγόρασε το σύνολο των μετοχών της πλατφόρμας.
Πάντως, το Twitter έχει χτυπήσει τις πόρτες αμέτρητων επικοινωνιολόγων τον τελευταίο χρόνο. Ο Joe Bennaroch, επί χρόνια συνεργάτης της Linda Yaccarino, αποχώρησε τον περασμένο Ιούνιο μετά από μόλις ένα χρόνο στο πόστο του.
Ο Nick Pickles, από τους θρυλικούς εργαζόμενους του Twitter και αντιπρόεδρος διεθνών θεμάτων, ακολούθησε τον επόμενο Σεπτέμβριο. Ο επόμενος επικεφαλής δημοσίων σχέσεων προσελήφθη το Δεκέμβριο για να αποχωρήσει τρεις μήνες μετά.
Στους κύκλους των δημοσίων σχέσεων λένε ότι ο επόμενος επικεφαλής θα πρέπει να έχει ένα μάλλον ιδιαίτερο τρόπο σκέψης, μία αυξημένη αίσθηση περιπέτειας και να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει «την πρόκληση της ζωής του».